Spółka IKEA Retail ogłasza przetarg na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną.
„Rozpoczęliśmy proces przeglądu rynku agencji reklamowych w celu wyselekcjonowania kilku, które zaprosimy do przetargu. Wybrane agencje zostaną poproszone o przygotowanie prezentacji przetargowej według otrzymanego briefu” – powiedział Łukasz Ostrowski, Dyrektor Marketingu IKEA w Polsce. „Naszą ambicją jest znalezienie strategicznego partnera, z którym zamierzamy związać się na dłużej. Zamknięcie procesu przewidujemy jesienią. Oczywiście poinformujemy o wyniku przetargu” – dodał Łukasz Ostrowski.Postępowanie nie obejmuje działań z zakresu mediów (IKEA pracuje z domem mediowym MEC), mediów społecznościowych (obecnie Kalicińscy.com) i digital (obecnie K2 Internet). Do tej pory IKEA obsługiwała agencja JWT (obecnie LemonSky/JWT), a także agencja Grey (kampania reklamowa nowych kuchni IKEA METOD).
________________________________________
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
IKEA jest innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2013 odwiedziło ponad 20 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Group Poland, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając je do sieci IKEA na całym świecie.
Link do strony artykułu: https://wm1.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/ikea-szuka-agencji-reklamowej